EINDBAAS: Nander Knobben van Prepz.nl

EINDBAAS: Nander Knobben van Prepz.nl

Peter Kellenaers
Peter Kellenaers Leestijd Minuten

Oud-student Nander Knobben, eigenaar van de webshop Prepz.nl, vertelt in deze editie van #EINDBAAS over zijn carrière. Verder deelt hij tips en tricks voor startende ondernemers en laat hij weten wie zijn favoriete EINDBAAS is.

Een webshop met goederen voor prepping en urban survival starten terwijl je eigenlijk een sociale opleiding hebt gevolgd? Je verwacht het niet direct, maar Nander van Prepz.nl bewijst dat het kan!

Peter Kellenaers

Op het strand ergens onder een palmboom? Geen gekke locatie om je video’s te produceren. Dat is dan ook camerajournalist Peter Kellenaers zijn favoriete werkplek als hij niet op kantoor zit. Naast video’s produceren voor Saxion doet hij dit ook als freelancer. In de toekomst zul je hem vast nog wel eens tegen komen als je op vakantie bent.