EINDBAAS: Tom Salman van Tom’s Kickboksen

EINDBAAS: Tom Salman van Tom’s Kickboksen

Peter Kellenaers
Peter Kellenaers Leestijd Minuten

Dat je ver kan komen als je hard werkt en je passie volgt, klinkt natuurlijk heel mooi. Maar is dat ook echt zo? Tom Salman van Tom's Kickboksen in Hengelo bewijst dat dit zéker het geval is...

Let's get moving

Onder dat motto werkt Tom nu aan zijn droom. Zijn opleiding, Human Resource Management, heeft niets te maken met sport. Wél met mensen... misschien dat dat hem zo succescol maakt? Naast zijn doorzettingsvermogen natuurlijk!

Met trots presenteerde Tom zijn nieuwe sportschool, waar hij niet alleen kickbokslessen verzorgt, maar waar je ook terecht kunt voor personal training. Nieuwsgierig? Check dan snel de video!

Meer weten?

Lees hier meer over Tom’s Kickboksen

Peter Kellenaers

Op het strand ergens onder een palmboom? Geen gekke locatie om je video’s te produceren. Dat is dan ook camerajournalist Peter Kellenaers zijn favoriete werkplek als hij niet op kantoor zit. Naast video’s produceren voor Saxion doet hij dit ook als freelancer. In de toekomst zul je hem vast nog wel eens tegen komen als je op vakantie bent.