Saxion student met virtual reality bril
Corporate

Saxion lanceert nieuwe internationale website

Leestijd Minuten

Het is al een paar maanden geleden dat het ‘nieuwe saxion.nl’ werd gelanceerd. Na het overweldigende succes kon een internationale variant niet lang uitblijven. Daarom is vandaag de nieuwe internationale website van Saxion gelanceerd: saxion.edu.

De internationale website vervangt de oude ‘edu-website’ en biedt extra veel functionaliteiten voor nu én in de toekomst. Zo kan onderzoek beter worden belicht en is het eenvoudiger voor bezoekers van de website om tussen verschillende taalvarianten van een bepaalde pagina te schakelen. Ook internationale evenementen en partneruniversiteiten hebben een prominente plek ingenomen op de website.

Natuurlijk blijft de website ook opleidingsinformatie voor internationale studenten bieden. Deze opleidingspagina’s van al onze onderwijsproducten hebben een ware metamorfose ondergaan en passen nu beter dan ooit bij de belevingswereld van een internationale student.

Toekomst

De website is live, maar komt pas net op stoom. De informatie over onderzoek wordt nog uitgebreid en voor het volgende wervingsjaar kan opleidingsinformatie nóg beter worden gemaakt. Ook kan er een gepersonaliseerde website aan bezoekers worden getoond, waar zij alleen zien wat voor hem/haar relevant is.

Benieuwd naar het resultaat? Ga nu naar www.saxion.edu en neem een kijkje!