Studenten Safety&SecurityLAB

Eindpresentaties Safety & Security Lab goed ontvangen

Het Rode Kruis zocht naar manieren om minder zelfredzame mensen zelfredzamer te maken en vroeg zich af of een bestaande workshop voldeed.

De GHOR wilde graag weten hoe verzorgingshuizen zijn voorbereid op de uitval van nutsvoorzieningen en wat zij nog aan ondersteuning daarbij zouden kunnen bieden. Beide zochten naar manieren om hun netwerk uit te breiden. In 20 weken werd door 3 groepen studenten van IVK samen met de opdrachtgevers gewerkt aan het vraagstuk. Onlangs werden de eindproducten gepresenteerd. Mascha van Mourik (Rode Kruis) en Heleen de Boer (GHOR) waren erg blij met de opbrengst van de projecten.