xpo

XPOsitie

Leestijd Minuten

Heb jij 10 t/m 12 juli al in je agenda genoteerd? Dan vindt er namelijk weer een XPOsitie plaats van het eindexamenwerk van de opleiding 'Interior Design & Styling' van de Jan des Bouvrie Academie, Saxion Next. Diverse alumni van onze opleiding stellen hun werk tentoon en gaan hierover graag met alle genodigden in gesprek! Jij komt toch ook?! De XPO vindt plaats in de Lebuïnuskerk, Grote Kerkhof 38 in Deventer.

Officiële opening
De XPO wordt officieel geopend door Ineke van Oldeniel Vice, Voorzitter CVB Saxion. Je bent van harte uitgenodigd hierbij aanwezig te zijn! De inloop is vanaf 14.00 uur, om 14.30 uur starten we met het programma.

Programma XPO
Op woensdag is de XPO toegankelijk tussen 14.00-17.00 uur en op donderdag en vrijdag is de XPO toegankelijk tussen 10.00-17.00 uur.

We hebben een mooi programma samengesteld met lezingen van; Zuzanne Skalska, Strategic Trendresearcher, Ramon Beijen Creative Director CBRE en Anja Romme. Tevens zijn op alle dagen presentaties van de oud-studenten.

Klik hier voor de officiële uitnodiging.

• Locatie

De Lebuïnuskerk, Grote Kerkhof 38, Deventer