opening ah.jpg
Studentenleven

AH to go opent deuren in Saxion-vestigingen Enschede en Deventer

Leestijd Minuten

Maandagochtend is in zowel Enschede als Deventer een AH to go-vestiging geopend. Om 08.00 uur konden de eerste studenten en medewerkers al hun ontbijtje bij elkaar kopen, waarna rond 10.00 uur onder luid applaus de beide lintjes werden doorgeknipt.

Een lekker ontbijtje, een welkom tussendoortje of zelfs een snelle hap voor de sporttraining: met de nieuwe AH to go is de keuze reuze bij Saxion. Het concept wordt gecombineerd met de Saxion Copyshop en waar deze in Enschede is gevestigd ín de AH to go, vind je deze in Deventer vlakbij de AH to go. Bovendien fungeren de shops als afhaalpunt voor Bol.com, waardoor jij je bestellingen daar voortaan kunt laten bezorgen. Superhandig, toch?

Acties

Op beide locaties zijn deze week van maandag tot en met vrijdag diverse openingsacties. Zo zijn er toffe aanbiedingen voor studenten en medewerkers en staat er maandag een rad van fortuin, waar studenten toffe prijzen mee kunnen winnen.

Openingstijden

De beide vestigingen zijn gerealiseerd in samenwerking met de Facilitaire Serviceorganisatie van Saxion en cateraar Appèl en zullen elke maandag tot en met donderdag geopend zijn van 08.00 uur tot 18.00 uur. Op vrijdag sluiten ze om 16.00 uur.