Saxion viert 10 jaar Top Talent πŸŽ‰

Saxion viert 10 jaar Top Talent πŸŽ‰

Leestijd Minuten

Saxion Top Talent, waar studenten naast hun opleiding een Honours Programme of Excellentietraject kunnen volgen, bestaat 10 jaar! In totaal zijn er al zo'n 400 studenten als Top Talent afgestudeerd. Het lustrum wordt eind februari met betrokken (oud) studenten en medewerkers gevierd.

Studenten die deelnemen aan zo’n Top Talent Programma zoeken vaak een uitdaging die verder gaat dan hun eigen opleiding. Het gaat hierbij niet alleen om studenten met de hoogste cijfers, maar vooral om studenten die sterk gemotiveerd zijn en over flink wat doorzettingsvermogen beschikken. Dit leidt naast ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, ook tot beroepsbeoefenaren met een duidelijke meerwaarde voor het werkveld.