3 studenten werken samen aan een project
Corporate

International Project Week 2023

Saxion Enschede, M.H. Tromplaan 28, Enschede

Gedurende een week buigen studenten zich over projecten van bedrijven. Ze doen dit samen met leerlingen van middelbare scholen en gast-studenten van internationale hogescholen en universiteiten. Per opdracht worden twee of drie studententeams ingezet.

Dit jaar vindt de International Projectweek plaats van maandag 6 tot en met vrijdag 10 februari 2023. Ook vo-scholieren mogen zich hiervoor aanmelden. Dit is voor hen namelijk de kans om kennis te maken met diverse (technische) opleidingen binnen Saxion en te werken met studenten van over de hele wereld. Maar liefst 150 studententeams van technische en economische opleidingen werken een week lang aan projecten van bedrijven die aansluiten bij beide disciplines.

Niemand minder dan André Kuipers verzorgt de opening op 6 februari!

Frisse blik op jouw opdracht?

Ben je op zoek naar frisse ideeën en initiatieven voor je vraagstukken? Of wil je een compleet nieuw concept laten uitwerken? Laat studenten hier interdisciplinair mee aan de slag gaan! Daarnaast kom je tijdens de afsluitende markt in contact met ruim 1.200 studenten; de toekomst van jouw bedrijf. De kosten om een opdracht in te dienen zijn € 750. Voor non-profit bedrijven en startups gelden andere tarieven.

• Saxion Enschede, M.H. Tromplaan 28, Enschede

• 6 t/m 10 februari 2023