Saxion Technology Day 2022
Corporate

Saxion Technology Day

H0.10, M.H. Tromplaan 28, Enschede

Jaarlijks staat de eerste zaterdag van oktober in het teken van de Saxion Technology Day. Zie en ervaar tijdens deze dag hoe leuk en verrassend de magische wereld van moderne technologie kan zijn!

De dag is gericht op basisschoolkinderen maar eigenlijk is iedereen van harte welkom. Of je jong of oud bent, bij Saxion ontdek je hoe technologische toepassingen onze wereld blijven innoveren en verbeteren.

Wat is er te doen tijdens Technology Day?

Heb jij altijd al willen weten hoe je robots kan programmeren? Of heb jij wel eens een eigen puzzel uit hout willen maken en snijden? Op de Saxion Technology Day zijn er naast dit nog vele andere leuke workshops, spannende experimenten en interessante verhalen te beleven:

• Ontdek de wereld van VR en kom verschillende sporten en activiteiten in virtual reality doen!
  • Bouw je eigen brug over de riviersimulator!
  • Leer programmeren met LEGO Mindstorm!
  • Bouw je eigen puzzel van hout uit een lazersnijder!
  • Ontdek hoe metaal wordt vervormd tot iets bruikbaars in de metaalwerkplaats!
  • En nog veel meer!

Kortom, een gezellige dag voor iedereen! Het evenement is gratis, aanmelden is niet nodig.

• H0.10, M.H. Tromplaan 28, Enschede

• 7 oktober 2023 - 11:00 tot 16:00