FB. HC&SW.mtiS220415-1014.jpg

Unieke doorstroommaster voor zorg- en welzijnsprofessionals van de toekomst

Leestijd Minuten

Vanaf studiejaar 2019-2020 kun je direct na afronding van een relevante bacheloropleiding, starten met de masteropleiding Health Care & Social Work of de bijbehorende studieroute Technology & Innovation. Saxion speelt met deze doorstroommaster in op de complexe zorgvraagstukken en maatschappelijke ontwikkelingen waarin zorg en welzijn niet los van elkaar gezien kunnen worden.

De doorstroommaster is geschikt voor afgestudeerden van de Saxion-opleidingen Social Work, Verpleegkunde, Gezondheid en Technologie, Toegepaste Psychologie of andere relevante hbo bacheloropleidingen in het sociale domein. De studieroute is voor 50% gelijk aan het reguliere masterprogramma. De overige 50% richt zich op technologie en innovatie binnen het zorg en welzijnsdomein. Afgestudeerden krijgen de titel 'master of arts'.

>> masteropleiding Health Care & Social Work
>> Studieroute Technology & Innovation