Afsluitende presentaties Masterclass Business en Economie

Afsluitende presentaties Masterclass Business en Economie

Leestijd Minuten

Gisteren vonden de afsluitende presentaties plaats van de Masterclass Business en Economie bij Saxion en vielen de beste pitches in de prijzen.

87 havo-5 leerlingen presenteerden ten overstaan van ouders en docenten hun bedrijfsmatige oplossing voor de toenemende eenzaamheid onder ouderen in onze samenleving. Deze aspirant-studenten hebben zich de afgelopen maanden georiënteerd op verschillende opleidingen in het economisch domein.  “Ik wil iets met economie” maar wat is er allemaal te koop in dat brede domein? De Masterclass Business en Economie biedt een antwoord op deze vraag en stelt de havisten tegelijkertijd in staat hun profiel-werkstuk af te ronden.

Enthousiaste docenten van de deelnemende academies (HBS, AMA, BBT, FEM, SCE) vormden de Jury die kritisch lette op de latente aanwezigheid van hbo-vaardigheden bij de deelnemers. Alle deelnemers ontvingen een certificaat als bewijs van hun inspanning.

De Masterclass Business en Economie is een samenwerking tussen genoemde academies en het StudieSuccesCentrum.