0.jpeg

Team #voorFrederiek loopt ruim €10.000 bij elkaar voor KWF

Tom Wassink
Tom Wassink Leestijd Minuten

Zondag hebben enkele Saxion-studenten €10.164,29 opgehaald voor KWF Kankerbestrijding. Dit deden ze door de 1/4 Marathon van Rotterdam te lopen.

Afgelopen februari overleed Saxion-docente Frederiek Slijkoord aan de gevolgen van kanker en een van haar wensen was dat zoveel mogelijk mensen zouden doneren aan KWF Kankerbestrijding. Zes Hotel Management-studenten namen het initiatief en zetten een inzamelingsactie op rond de marathon van Rotterdam, om hun voormalig docente een laatste eer te bewijzen.

Zondag was het zover en liepen de studenten de 1/4 marathon (10,55 km) in de havenstad. Na afloop werd op symbolische wijze de cheque van ruim €10.000 overhandigd aan de partner van Frederiek.

Tom Wassink

Met een journalistieke én een marketingachtergrond is Tom Wassink als online redacteur bij de Dienst Marketing en Communicatie altijd op zoek naar een verhaal. In zijn vrije tijd houdt hij zich, zowel binnen als buiten de lijnen, vooral bezig met sport en dan in het bijzonder met voetbal.