Betonkanorace 2015

BetonKanoRace

De BetonKanoRace een jaarlijks terugkerend evenement waaraan zowel Nederlandse als buitenlandse studenten meedoen. De teams van circa twintig hogescholen, universiteiten en bedrijven maken eigen kano's van beton. Vanuit Saxion doet een deel van S.V. Construct mee aan de race. Vanuit hun studie hebben ze al ervaring hebben met beton, maar deze race dwingt ze om op een creatieve manier na te denken over de mogelijkheden van het werken met beton.

Alle artikelen in BetonKanoRace

Betonkanorace 2015 Studentenleven

BetonKanoRace: blijven de Saxion-studenten drijven?

Dit weekend vindt de Internationale BetonKanoRace plaats. Een kano van beton en daarmee racen. Hoe dan?! Wij gingen op onderzoek uit bij studievereniging Construct, één van de deelnemers aan deze race. Ze hopen de prijs voor de lichtste kano te winnen, maar dan moeten ze wel eerst de finish halen...