Create Tomorrow

Create Tomorrow staat in het teken van ’s werelds grootste denktank voor studenten. In teams van 4-8 personen werken studenten samen aan een case voor een bedrijf. Hiermee kunnen ze geweldige prijzen winnen door met de beste oplossing te komen. Daarnaast is er fantastisch entertainment en zijn er interessante keynotes. Ieder jaar is er een nieuw team van 6 personen dat verantwoordelijk is voor de organisatie van dit event.

Alle artikelen in Create Tomorrow

May 01, 2019-094953-Novel-T-CreateTomorrow-2Y3A9736-AntoineMoghaddar-Shotmaniacs.jpg Business

Eerste online editie Create Tomorrow moet verrassende oplossingen opleveren

Het zou voor het eerst een tweedaags evenement zijn met zo’n duizend deelnemers op liefst vier verschillende locaties, maar de corona-uitbraak gooide roet in het eten voor de organisatie van Create Tomorrow. En dus vindt, zoals bij veel events, dit jaar de eerste online editie plaats, waarbij studenten vernieuwende oplossingen bedenken voor verschillende opdrachtgevers. “Doordat we werken met multidisciplinaire teams, krijgen bedrijven hele andere ideeën.”