Headerafbeelding - Blond meisje met zwart VR bril

Bij Saxion verkennen we toekomstige ontwikkelingen, kijken we over grenzen en vakgebieden heen en jagen we innovatie aan. Zo dragen we samen bij aan een slimme, veilige en duurzame wereld. Wij stellen onszelf de vraag wat technologische innovaties kunnen betekenen en bijdragen aan de mens, de samenleving en onze aarde. We leren onze studenten om met een brede blik naar maatschappelijke vraagstukken te kijken en hiervoor praktische oplossingen te bedenken. Hier horen enthousiaste medewerkers bij die mee durven te bewegen met de veranderende wereld. Je werkt aan toekomstgericht en inspirerend onderwijs en onderzoek: werk dat ertoe doet. Met jouw ondernemende houding en deskundigheid lever je een waardevolle bijdrage aan onze hogeschool en de professionals van morgen.

Bij Saxion voel je je thuis

Elke dag aan het werk gaan met een prachtig doel, hoe werkt dat in de praktijk? Onze belofte aan jou is dat je terecht komt in een open organisatie met en voor talent. We helpen elkaar, delen kennis en blijven ons onderwijs, onderzoek en onze organisatie continu verbeteren. Bij Saxion werk je op locatie en vanuit huis. Hybride werken is bij ons goed geregeld. We dagen je uit en bieden veel mogelijkheden om je werk/privé-balans goed in te delen, zodat je lekker in je vel zit. Onze studenten, alumni en de vele bedrijven in binnen- en buitenland waarmee wij samenwerken, ervaren ons als een persoonlijke organisatie met een prettige sfeer en hechte teams. Als je kiest voor Saxion, krijg je een veelzijdige baan in een organisatie waar je je welkom voelt en jezelf kunt zijn.

Blijf altijd in ontwikkeling

Bij ons ben je altijd in beweging op een manier die bij je past. Jij hebt zelf de regie op jouw eigen loopbaan. We bieden veel ruimte voor je professionele en persoonlijke ontwikkeling. Binnen Saxion hebben we onze eigen Saxion Academy. Zo kun je je makkelijk bijscholen, zowel vakinhoudelijk als praktisch en persoonlijk. Ook bieden we goede faciliteiten voor loopbaanontwikkeling, zodat je breed inzetbaar bent. We creëren graag de juiste omstandigheden voor iedereen.

Kom jij met ons het verschil maken?

Get Ready for a Smart World!