Hotspot: Glowgolf
Studentenleven

Hotspot: Glowgolf

Leestijd Minuten

Misschien heb je het gespeeld tijdens de HOI in Enschede, maar anders is de kans groot dat je Glowgolf nog niet kent. Zonde, want deze activiteit is perfect als verenigingsuitje of als invulling van een huisavond.

Vergeet het klassieke minigolf met saaie buitenbanen. De vloer, de wanden, de sticks, de balletjes… Bij glowgolf is dit alles versierd met fluorescerende verf en uitgelicht met blacklight. Het oer-Hollandse spelletje veranderd daardoor ineens van een suf kinderspelletje in een spectaculaire activiteit. De achttien holes zijn bovendien allemaal voorzien van jungledecoraties die de banen extra sfeer geven. Elke baan daagt jou uit om een hole in one te slaan en zo je tegenstanders af te troeven. Extra leuk: bij minigolf mag er maar één persoon tegelijk een balletje slaan, maar deze regel is niet van toepassing bij Glowgolf. Zo hoef je je geen moment te vervelen.

Makkelijk? Echt niet!

Sla jij de ene hole in one na de andere en ben je wel toe aan een bemoeilijkende factor? Bij de bar kun je een 3D-bril ophalen, waardoor de baan een extra dimensie krijgt. Zelfs voor de echte pro is het spel direct een stuk lastiger en daardoor blijft het leuk. Sluit de avond af met een hapje en een drankje aan de bar en je hebt alle ingrediënten voor een hele geslaagde avond. Wedden dat jullie nog lang aan dit uitje terugdenken?

Glowgolf.jpg

Glowgolf heeft vestigingen in de Saxion-steden Enschede en Apeldoorn. Kijk voor de locaties en meer informatie over het spel op de website.