Doppio.jpg
Studentenleven

Hotspot: Doppio Espresso

Doppio Espresso is de nieuwe favoriete werkspot van studentredacteur Roxanne in Enschede en Apeldoorn. Niemand kijkt hier raar op als je alleen zit te werken, er is stabiele wifi en dit leuke zaakje besteedt net zo veel aandacht aan je drankje, als aan wat je op je bord krijgt.

Je kunt dan ook rustig een paar uur op het terras werken in de zon, maar als het weer tegenzit is het ook geen straf om binnen te zitten. De zaak is lekker licht ingericht en heeft comfortabele stoelen, wel zo prettig als je van plan bent om ergens een hele middag door te brengen. Liever gewoon bijkletsen onder het genot van een kopje koffie of thee? Dat kan natuurlijk ook. Trek er alsnog maar een hele middag voor uit, want Doppio Espresso heeft zoveel lekkers dat je alles wilt proberen.

Deals om je vingers bij af te likken

Waar we ook fan van zijn? De deals van Doppio Espresso. Zo scoor je een ontbijt met croissant, toast met zalm, een warme drank en een verse jus voor 9,25 euro. Als je liever wat langer in bed ligt, kunnen we je de lunch compleet aanraden. Voor 9,50 euro scoor je een heerlijke Italiaanse tosti met yoghurt-limoenmayonaise, een warme drank en een verse jus. Blijf je daarna nog even hangen? Dan zou je wel gek zijn als je de Limonata Fizz niet zou proberen… Dit is wel een season special, dus wacht zeker niet te lang om deze hotspot te bezoeken!