Koffie bij de Fair's espressobar
Studentenleven

Hotspot: Fair's Espressobar @ Saxion Enschede

Leontien Biemold Leestijd Minuten

Feeling depresso? Bestel een espresso! En dat doe je natuurlijk bij de Fair's Espressobar, gewoon te vinden bij Saxion in Enschede...

Tegenwoordig is koffie drinken zoveel meer dan ‘gewoon’ koffie drinken. Het is een echt lifestyle ding geworden.  Koffie is voor de meeste mensen allereerst de eerste levensbehoefte om je dag een beetje chill te beginnen en door te komen,  maar tegelijkertijd maak je natuurlijk ook even een vette foto voor op Insta. Hippe koffietentjes schieten als paddenstoelen uit de grond en een beetje leuke cappuccino heet nu opeens een Blended Double Shot Blondy of zoiets. En laten we eerlijk zijn: we love it!

...je hoeft er de deuren van Saxion Enschede niet eens voor uit!

Leontien, Redacteur Saxion Nieuwsredactie

Het allermooiste en direct de moraal van dit verhaal is: je hoeft er de deuren van Saxion niet eens voor uit. Want Saxion beschikt gewoon over een super hippe, maar vooral gezellige én goeie koffiebar. Van standaard bakkie zwarte koffie, cappuccino’s gemaakt met echte melk (en dus geen automatenrommel) tot leuke specials die bij het seizoen passen: ze hebben het! Altijd geserveerd met een glimlach en… vergeet de lekkere brownies, croissantjes en muffins niet. Of juist wel, want ze zijn gevaarlijk lekker en zeer verslavend!

Leontien Biemold

Leontien Biemold is redacteur bij Dienst Marketing en Communicatie en allround creative bij De Contentmaker. Haar motto: neem jezelf en het leven niet té serieus. Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Naast haar communicatiewerk vertrekt ze een paar keer per jaar naar Oostenrijk om skiles te geven. Verdere interesses: goede teksten, sterke koffie & flauwe grappen!