Evelien Cremers, Saxion
Corporate

I am Evelien Cremers, I am Saxion

Leestijd Minuten

I am Saxion is een serie portretten, waarin Saxion studenten en medewerkers in beeld brengt en hen spontaan laat vertellen over wat zij op dat moment aan het doen zijn. Vandaag een portret van Evelien Cremers.

“Ik werk als juridisch beleidsmedewerker bij Bureau Kwaliteitszorg. Op dit moment leg ik de laatste hand aan het Jaarverslag Financiële Ondersteuning Studenten (FOSS). De commissie FOSS behandelt aanvragen van studenten die studievertraging hebben opgelopen door ziekte, zwangerschap, een handicap of bijzondere omstandigheden. Zij kunnen hierdoor aanspraak maken op een financiële voorziening vanuit Saxion, op grond van het Profileringsfonds. Per jaar gaat dit om ongeveer 50 studenten. Heel mooi dat we studenten op deze manier kunnen ondersteunen. Ook bestuursleden van studieverenigingen kunnen, onder bepaalde voorwaarden, een tegemoetkoming vragen. Het College van Bestuur vindt actieve studieverenigingen belangrijk. We hebben net nog ongeveer honderd studenten blij gemaakt.”

Geïnteresseerd in werken bij Saxion? Kijk op http://www.werkenbijsaxion.nl