wat is Ondernemerschap & Retailmanagement saxion
Corporate

Verhuizen of verbouwen? Dit verandert deze zomer bij Saxion

Terwijl iedereen lekker met de beentjes omhoog zit in de tuin of op een tropische bestemming, werken Stella van den Bosch (Servicecentrum Voorzieningen) en Christel de Leeuw (Bureau Vastgoed) gewoon door. De reden? Saxion is toe aan een make-over en dus wordt er verhuisd en verbouwd.

Wat gaat er allemaal gebeuren? Natuurlijk worden op alle locaties weer ruimtes gewisseld naar aanleiding van de ruimteinventarisatie, maar er zijn ook grotere veranderingen. Wij zetten ze even voor je op een rijtje:

Enschede

• Academie Gezondheidszorg krijgt een OK-ruimte. Deze ruimte was in Deventer een succes, dus nu krijgt ook Enschede een OK. Daarnaast bouwen de harde werkers ook aan een bewegingslab.
  • Bij Life Science, Engineering & Design gaat de OTSWO (de werk- en studeeromgeving) op W3 op de schop. En er is meer OTSWO nieuws, want studenten van de opleiding Creative Media & Game Technologies krijgen er een op de zesde verdieping in het Epy Drost-gebouw.
  • Ook in het Edith Stein-gebouw wordt geklust. Hier krijgt het Saxion FabLab een upgrade.
  • Het Ariensplein krijgt nieuwe studentenhuisvesting

Deventer

• Er staan een hoop restylingen op het programma: C061, D1 en de OTSWO bij Academie Gezondheidszorg worden aangepast.
  • Op B4 komt een nieuwe ruimte voor een vereniging.
  • De huisvesting van B3 gaat naar D3.
  • A1.40 verandert in twee ruimtes.

Kom jij na de zomer ook het resultaat bewonderen?