Handig! Op deze data is het introductiekamp van jouw studievereniging
Studentenleven

Handig! Op deze datum is het introductiekamp van jouw studievereniging

Leestijd Minuten

We vertelden je al waarom je de HOI niet mag missen. Wil je jouw studentenleven nog beter beginnen? Dan mag je het introductiekamp van jouw toekomstige studievereniging zeker niet overslaan.

Eerder legden we je het verschil al uit tussen een studievereniging en een studentenvereniging. Het is dan ook goed om te weten dat deze introductiekampen geen ontgroening zijn. Alles draait hier om het leren kennen van studiegenoten middels leuke activiteiten. Deelname is niet verplicht, maar geven je sociale leven wel direct een enorme boost.

Niet alle studieverenigingen organiseren een introductiekamp. Word je lid van een van deze verenigingen? Dan heb je geluk! Je kunt je aanmelden via de website van de desbetreffende vereniging.

• Tabula Rasa (Fysiotherapie & Podotherapie): 24 tot 26 augustus
  • Hysteria (Hbo Verpleegkunde & Gezondheid & Technologie): 24 tot 26 augustus
  • LiNK (Creative Media & Game Technologies, Creative Business: Media, Informatie & Communicatie, Fashion & Textile Technologies): 25 tot 27 augustus
  • WATT (Technische Natuurkunde, Elektrotechniek, Technische Informatica & Nanotechnologie): 27 tot 29 augustus