Student zwaait lachend

Saxion organiseert voor het eerst online open dagen!

Leestijd Minuten

Vanwege de coronacrisis vinden er geen open dagen plaats waarbij studiezoekers fysiek in de hogeschool wandelen en in levende lijve in gesprek kunnen met studenten en docenten. Maar de behoefte naar informatie is er zeker en daarom biedt Saxion online open dagen aan op 17, 18 en 19 april. Hoe dat werkt? Lees dan vooral verder.

Geen gedoe met parkeren of openbaar vervoer. Vanuit je luie stoel kan je video’s bekijken. Vanaf vrijdag kan je onder andere opleidingsvideo’s en locatievideo’s bekijken, op zaterdag en zondag zijn er ook livestreams waarbij je vragen kan stellen aan studenten en docenten van de verschillende opleidingen.

Online open dagen stonden al op de planning voor een later moment. Vanwege de coronacrisis is het eerder opgepakt want ook nu moeten toekomstige studenten een weloverwogen keuze voor hun studie kunnen maken.

Ben je nieuwsgierig geworden?

Meld je dan aan voor de online open dagen!