SaxionLive met lector blockchain Jan Veuger
Corporate

SaxionLive: nog 2 kennissessies voor de zomer

Leestijd Minuten

Wil jij weten waarom je juist nu fit en vitaal moet blijven? Of wil je weten hoe de medewerker van de toekomst eruit ziet? Zorg dan dat je SaxionLive in je agenda zet.

Donderdag 18 juni is er een live interview met lector Frits Oosterveld van het lectoraat Gezondheid en Bewegen. Hij vertelt in het livegesprek op Saxion’s Instagram hoe je ondanks het thuiswerken en vele thuis studeren toch fit kunt blijven. Maar vooral ook waarom dit zo van belang is.

Een week later, op donderdag 25 juni, is er een live interview over de medewerker van de toekomst en strategisch HRM. Lector Stephan Corporaal van de lectoraten Strategisch HRM en Human Capital in Smart Industry vertelt je er meer over.

Over SaxionLive

Beide livesessies starten om 12.30 uur en ze duren maximaal een half uur. Je kan het gewoon tijdens je lunch volgen bijvoorbeeld. Heb je een vraag over het onderwerp? Stel ze dan in de chat. Studentpresentatoren Lars Pingen en Mick van Halst praten met de interviewkandidaten en schotelen hen ook een aantal vragen uit de chat voor.

SaxionLive is na de livesessie nog terug te kijken op IGTV. Hier vind je ook de vorige interviews over thema’s als het Fast Forward traineeship, ondernemerschap in coronatijd en de werk-privé balans.