Hotspot: Eigenwijs
Studentenleven

Hotspot: Eigenwijs

Leestijd Minuten

De weergoden hebben ons dit jaar van een uiterst fijne nazomer voorzien. Waar je normaal al in je dikke trui loopt te bibberen, kun je nu nog lekker het terras op. In Deventer vind je op de Brink een heerlijke plek om te lunchen in het zonnetje: Eigenwijs.

Bij deze hippe hotspot kun je genieten van all day breakfast (Pancakes! Ontbijtmuffins!), lunch of een high tea. Op de kaart vind je diverse broodjes, eiergerechten, salades en zogenaamde guilty pleasures voor de liefhebber. Hieronder vallen onder andere hotdogs, burgers, fish & chips en saté. Heb je liever iets minder zwaars? Dan is de healthy pokébowl met yoghurt, diverse soorten fruit, noten & muesli een echte must eat voor jou.

Sweet!

Ook later op de dag is het prima vertoeven bij Eigenwijs. Bestel een lekkere kop koffie, thee of een warme chocomel (mag dat al met deze temperaturen?) met een zoete verleiding on the side. Wat dacht je van een punt cheesecake of een good old stuk appelgebak?

Voor iedereen die meer fan is van hartig, is er goed nieuws: je kunt er namelijk ook heerlijk borrelen. Op het menu staan verschillende borrelhapjes, waaronder zelfs vegetarische bitterballen. Betaal je je dan niet helemaal scheel? Nee hoor, je hebt al een hapje en een drankje voor nog geen tientje. Sleep vanmiddag dus al je klasgenoten mee en geniet nog even van het najaarszonnetje.