Hotspot Wok&
Studentenleven

Hotspot: Wok&

Leestijd Minuten

Er gaat weinig boven een echt goede wokmaaltijd. Het liefst eentje waarvoor je niet meer de deur uit hoeft en ook een beetje gezond is. De gebeden van redacteur Roxanne zijn verhoord, want sinds kort heeft Enschede zo’n fijne hotspot die aan al haar eisen voldoet: Wok&.

Alleen de naam is natuurlijk al briljant, maar de locatie ook. Wok& zit vlakbij het station, waardoor je even snel een happie kunt scoren voor je weer naar thuisthuis rolt. Geen zin om door de regen of de kou te fietsen? Wok& doet ook aan thuisbezorgd, waarbij de bezorger binnen een half uur voor je neus staat. Wel zo fijn als jij of je hangry vriendin snakt naar voedsel.

Hotspot Wok&

Best wok in town

Dan de smaak. Die is geweldig. Alles proeft lekker vers en puur. De saus is goed op smaak en je krijgt genoeg knapperige groenten en eventueel vlees of vis in je gerecht (en niet alleen maar noodles, rijst of salade). Naast wokmaaltijden kun je bij Wok& ook terecht voor smoothies, snacks (loempia’s!) en salades. Ze hebben op de kaart ook heel veel vegetarische en zelfs vegan opties. Als je vanavond geen zin hebt om te koken, weet je wat je te doen staat ;).