Oudere man, zwaaiend naar laptop

Ouderen krijgen hulp van studenten bij gebruik digitale apparatuur

Leestijd Minuten

Met de feestdagen willen ouderen natuurlijk graag de mooie momenten vastleggen. Maar hoe werken al die apps en de camera eigenlijk op een telefoon of tablet? Studenten van Saxion en Damessociëteit Song bieden op maandag 26 november hun hulp aan.

Er is bovendien aandacht voor het versturen van mails, internetbankieren en het gebruik van DigiD. Ook krijgen de senioren tips voor de aanschaf van een nieuw apparaat.

De sessies vinden plaats bij de Van Galenstraat 19 (vierde verdieping) en duren 60 minuten. Ze beginnen om 14:00, 15:00 en 16:00 uur. Vrijdag 23 november is de uiterste aanmelddatum. Opgeven kan via digikennissaxion@gmail.com of telefonisch door te bellen met Ria van Eyndhoven: 0637407306.