Diversiteit bij Saxion

Saxion ondertekent overeenkomst met Workplace Pride Foundation

Leestijd Minuten

Saxion wil een organisatie zijn die diversiteit, talenten en vermogens van medewerkers en studenten optimaal inzet: nu en in de toekomst. Op het gebied van diversiteit gebeurt al het nodige binnen Saxion. Maar we willen en gaan meer doen.

Woensdag 28 november 2018 ondertekent Saxion als de eerste hogeschool in Nederland een overeenkomst met de Workplace Pride Foundation. De stichting wil het leven van de LGBT-gemeenschap in hun werkomgeving helpen verbeteren en geeft hierover advies en ondersteuning aan organisaties over de hele wereld. Dit moment markeert de aftrap van meer bewustwording en de dialoog over diversiteit bij Saxion.

Het event is vrij toegankelijk voor iedereen, aanmelden is niet nodig.