Toe aan een nieuwe outfit? Kom naar Saxion’s kledingruil!
Studentenleven

Toe aan een nieuwe outfit? Kom naar Saxion’s kledingruil!

Leestijd Minuten

Wist je dat je zo’ 70% procent van de kleding in je kast niet draagt? Nu kun je natuurlijk gaan shoppen voor iets nieuws, maar je kunt je kleding ook ruilen tijdens Saxion’s kledingruil, georganiseerd door studenten Fashion & Textile Technologies. Goed voor het milieu en voor je portemonnee!

Het idee is simpel: je levert op maandag 17 of dinsdag 18 december tussen 11:00 en 13:00 uur vijf kledingstukken in bij het Epy Drostgebouw (Van Galenstraat 19, Enschede). Je items moeten uiteraard in goede staat zijn. Hiervoor krijg je ruilmunten en kun je op woensdag 19 december nieuwe items komen scoren die wél helemaal jouw ding zijn. Niks te ruilen maar toch toe aan iets nieuws? Tijdens het event kun je ook ruilmunten kopen.

Bekijk het event op Facebook.