Video: STYLISH CHRISTMAS bij de Jan des Bouvrie Academie
SaxionTV

Video: STYLISH CHRISTMAS bij de Jan des Bouvrie Academie

Leestijd Minuten

Eerstejaars studenten Interior Design and Styling (Jan des Bouvrie Academie) hebben de opdracht gekregen om een gebruikte stoel geheel te restylen. In hun ontwerpen veranderen zij de functie, de constructie, het materiaal en uitstraling van de stoel.

Meer dan 100 stoelen werden getransformeerd. Studenten toonden hun ideeën, keuzes en eindresultaat op de expo. Het event STYLISH CHRISTMAS is bedacht door twee derdejaars studenten (Mirjam en Sem). Zij hebben gezorgd voor een overweldigende styling op de academie, die op zichzelf al een kijkje waard is.

Als extraatje hebben de studenten van de Jan des Bouvrie Academie besloten iets moois te doen voor We4kids, een stichting die een lach op het gezicht van kinderen tovert die het niet altijd makkelijk of goed hebben. Wil je bijdragen? Check dan doneeractie.nl 🎄