Ama kennistransfer.jpg

Erkenning post-hbo Jobcoach voortgezet

Leestijd Minuten

Vrijdag 18 januari 2019 vond de herbeoordeling van de post-hbo Jobcoach opleiding plaats. De commissie heeft de opleiding positief beoordeeld en daarmee wordt de erkenning voortgezet. Saxion Academie Mens en Arbeid is een van de vier opleiders die een erkende post-hbo Jobcoach opleiding mogen aanbieden.

De herbeoordeling werd uitgevoerd door HobĂ©on in opdracht van het Noloc, de beroepsvereniging van loopbaanprofessionals en jobcoaches.