deeltijd masters
Corporate

Drie Saxion-masters in Keuzegids 2019

Drie Saxion-masters krijgen in de Keuzegids 2019 het kwaliteitskeurmerk topopleiding. Ze hebben een score van minstens 75 punten: Educational Leadership (89), Health Care and Social Work (81) en Leren en Innoveren in Deventer (78).

Laatstgenoemde twee kregen dit keurmerk vorig jaar ook al. Educational Leadership maakt een flinke sprong van 64 naar 89 punten. De Master of Urban and Area Development (MUAD, een joint degree met Hogeschool Utrecht) krijgt niet langer het keurmerk.

Frans Pol: “We zijn blij met deze stijging. Het is goed om te zien dat onze inzet voor het masteronderwijs in het hbo wordt beloond. We leiden onze masterstudenten op tot werknemers met een zelfstandige professionele focus. Daarmee zijn zij de innovatiemotor voor het bedrijfsleven.”

Over de scores

De scores zijn grotendeels gebaseerd op het oordeel van de studenten, zoals gegeven in de Nationale Studenten Enquête (NSE). Daarbij spelen thema’s als programma, docenten, onderzoek, praktijkgerichtheid, studeerbaarheid en begeleiding een rol.

Kijk voor meer informatie op de website van de Keuzegids.