Deelnemers Bootcamp 2019.jpeg
Ondernemerschap

De finalisten van de Saxion Ondernemers Award 2019 zijn bekend!

Leestijd Minuten

De elf finalisten voor de finale van de Saxion Ondernemers Award 2019 zijn zojuist bekend gemaakt!

In de categorie START! hebben de volgende deelnemers de slotfase van de competitie bereikt:

• Nikola Remic (SCE) - Split Cookware
  • Anouk Tanke (ABR&R) - Sassive
  • Jesse Grooteman (SCE) - Jesse
  • Jochem de Wilde (AMA) - Cups 4 Clubs

De finalisten in de categorie GESTART! zijn:

• Aniek Averesch (Alumnus AGZ) - PreventiV
  • Bram Riemersma (SCE) - SARDINE WINKEL
  • Davey Groothedde (SCE) & Sander Slaghekke (MIM) - FixjePhone B.V
  • Frens te Kiefte (Alumnus BBT) - Circovation
  • Bas Dijkhuis & Karel Kloeze (SCE) - Brand Your Merch B.V.

Op woensdagavond 5 juni worden de winnaars bekend gemaakt bij het Wilminktheater in Enschede. De finalisten strijden om twee waardevolle prijzen pakketten ter waarde van €7.500 en €10.000 en de titel ‘Ondernemer van Saxion van het jaar 2019’.

Voordat de finalisten het finale podium betreden presenteren zij hun bedrijfsidee nog éénmaal voor de vakjury tijdens de Demo-Day op vrijdag 24 mei bij Villa Servos, Enschede. De jury krijgt dan de mogelijkheid om kritische vragen te stellen en de deelnemers krijgen de kans om hen te overtuigen van hun business concepten.

Dit jaar wordt de Saxion Ondernemers Award voor de tiende keer georganiseerd en dit feestje vieren we tijdens de finale. Voor het eerst wordt deze gehouden bij het Wilminktheater in Enschede. De hele avond zal in het teken staan van ‘talent van Saxion’. Voorafgaand aan de finale organiseren we, speciaal voor onze partners, een exclusief voorprogramma waarbij we Saxion-talenten in contact brengen met het regionale bedrijfsleven. Deze talenten zijn o.a. de finalisten, startups, trainees van Fast Forward, Smart Solutions-studenten en Top Talent-studenten. Alles onder het genot van een driegangendiner én inspiratielezing van Ron Simpson, bekend van de The Avocado Show.

Tijdens de finale zal o.a. Lector Erik Wierstra het publiek meenemen in zijn onderzoek naar 10 jaar Ondernemers Award. De presentatie van de finale ligt in handen van ons eigen Saxion-talent Janneke de Graaff, manager bij de Academie Creatieve Technologie.

De Saxion Ondernemers Award is een initiatief van Founding Partner EW Facility Services en Saxion.
Editie 2019 wordt mede mogelijk gemaakt door: Team Nijhuis, Switch ICT Solutions, Novel-T, Golden Egg Check, Rabobank Enschede - Haaksbergen, De Jong & Laan Accountants, Demcon en het Wilminktheater.

Header Ondernemersaward 2019.jpg

Reserveer hier je ticket!

Benieuwd welke finalist er vandoor gaat met het prijzenpakket t.w.v. €10.000? Reserveer je ticket hier en maak het live mee!

Woensdagavond 5 juni staat het Wilminktheater in Enschede in het teken van de Saxion Ondernemers Award 2019. Elf finalisten strijden tijdens deze jubileumeditie om de titel: 'Ondernemer van Saxion van het jaar 2019'.