Join us to slush
Ondernemerschap

Scoor een Slush-reisticket ter waarde van €350

Leestijd Minuten

Saxion Centrum voor Ondernemerschap wil vijf studentondernemers van Saxion de kans bieden om mee te gaan naar hét startup-event van de wereld: Slush!

Slush is hét event voor startups om strategische partnerschappen te vinden met andere bedrijven, om producten of diensten op de internationale markt te brengen, om de productie op te schalen met betrouwbare, hoogwaardige partners en om financiering in te winnen bij Venture Capitals (VC's) en grote organisaties. Slush vindt plaats op 21 en 22 november in Helsinki.

We willen jou de kans bieden om met ons mee te gaan! Je kunt een toegangsticket kopen via Slush (tickets zijn nu €395). Het ticket dekt de vlucht en accommodatie niet en daar willen we jou graag bij helpen!

Tijdens Slush zijn de vliegtickets en hotels duur, maar Novel-T heeft een reispakket samengesteld voor €350 per persoon. Dit omvat: een reis van 19-23 november inclusief de vlucht, hotel + ontbijt, transport van de luchthaven naar het hotel en terug, een Novel-T welkomstdiner. Daarnaast ondersteunt Novel-T je ter plaatse met experts op het gebied van investeringen, netwerken en zorgen ervoor dat je niets mist om het meeste uit deze reis te halen!

We hebben 5 reistickets weten te bemachtigen voor startups die echt wat willen halen in Helsinki en voor studentondernemers die hun startup naar een hoger niveau willen tillen (en verder). Jij zorgt voor je toegangsticket, wij regelen je reis! Wil jij kans maken? Doe nu mee en scoor je tickets!

Aanmeldingen voor deze reis kan t/m dinsdag 15 oktober, je hoort vóór vrijdag 18 oktober of je een van de winnaars bent van zo'n ticket!

DOE MEE & JOIN US

Meld je hier aan