Header-Minorensite-980x380.jpg

Minor volgen? Inschrijfdatum verlengd t/m 2 juli!

Leestijd Minuten

Wil jij komend studiejaar in kwartiel 1 en 2 een minor volgen? Hogeschool Saxion verlengt de inschrijfperiode tot en met vrijdag 2 juli 17.00 uur*. Goed nieuws dus voor iedereen die nog op zoek is.

Bovendien is bij een aantal populaire minoren nu extra plek!
Kijk bijvoorbeeld eens bij:

Wees er snel bij, want vol = vol!

Of kies een van de andere minoren van Saxion. De keuze is enorm, voor ieder wat wils. Bijvoorbeeld Sustainable Beauty , Conscious Business of Positieve Psychologie en Technologie.

Corona en vertraging

Loop je vanwege de coronamaatregelen vertraging op en haal je misschien niet je P voor de start van de minor? Saxion gaat daar soepel mee om. Wie weet kun jij dus toch een minor volgen; overleg met de minorcoördinator hoe je dat aanpakt.

Succes met je minorkeuze en blijf gezond!

*De verlenging geldt alleen voor de minoren die nog plek hebben.