Minor in Spanje Daphne Striekwold

Minor in Spanje - Daphne

Veel studenten dromen van een semester in het buitenland. Hoe gaat het er nu écht aan toe? Wat moet je regelen ter voorbereiding? Hoe pas je je aan aan een nieuwe taal en een nieuwe cultuur? Via dit blog houdt Daphne jullie elke twee weken op de hoogte van de lessen op een Spaanse universiteit, de Spaanse cultuur en natuurlijk het studentenleven tijdens mijn minor als Erasmus-student in Castellón de la Plana, een stadje tussen Valencia en Barcelona.

Alle artikelen in Minor in Spanje

Strand Benicassum.jpg Studentenleven

Minor in Spanje #11: Wat leer je van een halfjaar in het buitenland?

Veel studenten dromen van een semester in het buitenland. Hoe gaat het er nu écht aan toe? Wat moet je regelen ter voorbereiding? Hoe pas je je aan aan een nieuwe taal en een nieuwe cultuur? Via dit blog hou ik jullie elke twee weken op de hoogte van de lessen op een Spaanse universiteit, de Spaanse cultuur en natuurlijk het studentenleven tijdens mijn minor als Erasmus-student in Castellón de la Plana, een stadje tussen Valencia en Barcelona.

Ruta de Bellenes.jpg Studentenleven

Minor in Spanje #10: Een Spaanse Kerstmis