Auto fietsendrager voor elektrische fietsen / Car Bicycle carrier for electric bicycles

Dirk heeft voor Steggink Metaal de Tilly Light, een op afstand bedienbare fietsendrager, opnieuw onder de loep genomen. Hij heeft de drie hoofdonderdelen: het liftsysteem, frame en verlichtingsbalk, grondig onderzocht, getest en verbeterd. Door deze aanpassingen is een verbeterde versie ontstaan die weer helemaal voldoet aan de behoeftes en eisen van de gebruiker.

Dirk Heerink

Oud-student Industrieel Product Ontwerpen

For Steggink Metaal Dirk has re-examined the Tilly Light, a remote-controlled bicycle carrier. He has thoroughly researched, tested and improved the three main components: the elevator system, frame and lighting beam. These improvements have resulted in a version that fully meets the needs and requirements of the user.