Leraren

Leraren laat ons weten wat je doet!

Hoe kun je je als leerkracht professionaliseren in jouw drukke, dagelijkse onderwijspraktijk? Welke dagelijkse professionaliseringsactiviteiten maken verschil voor het leerproces van jouw leerlingen? En wat stimuleert jouw leren hierbij? Laat ons per app weten wat je doet!

Onderzoek: Onderzoek naar het dagelijks leren van basisschoolleerkrachten en welke factoren daaraan bijdragen.
Waarom: Je krijgt inzicht in je dagelijkse professionaliseringsactiviteiten en welke activiteiten verschil maken voor het leerproces van jou en je leerlingen.
Hoe: Meld je direct aan op https://scorion3.parantion.nl/4PiDm en download onze app Easion Survey (Apple Store en Google Play).
Wat:  Via onze app ontvang je twee keer per dag vragen over de activiteiten die je hebt uitgevoerd. Dit doen we gedurende vier periodes van elk twee weken. Dit kost je in totaal niet meer dan vijf minuten per dag. Daarnaast vragen we de geanonimiseerde citoscores van de LVS-toetsen voor rekenen/wiskunde van jouw leerlingen op.
Wanneer: Week 47-48, 3-4, 12-13, 24-25.
Meedoen: Meld je direct aan of neem contact op met Margreet Verduijn (m.verduijn@saxion.nl of 06-55 984 537)

We horen graag van jullie en zien uit naar jullie respons. Bij voorbaat dank voor jullie deelname!

Meer weten? Bekijk de uitnodiging met alle info!