bus-staking.jpg
Studentenleven

Volgende week toetsen? Let op staking OV!

Moet jij volgende week een tentamen maken? Houd dan vooral even de website van jouw OV-vervoerder in de gaten. De kans is namelijk groot dat je te maken krijgt met stakingen. En de toetsweek bij Saxion gaat gewoon door.

In eerste instantie zouden de stakingen plaatsvinden vanaf 25 juni, maar CNV Vakmensen maakte vandaag bekend dat de onderhandelaars twee dagen extra de ruimte willen geven aan de onderhandelaars. Indien men niet tot een oplossing komt, zal vanaf woensdag 27 juni alsnog over worden gegaan tot stakingen en die zullen hoogstwaarschijnlijk 72 uur, de rest van de week dus, duren.

Toetsweek gaat door!

Omdat vanuit Saxion de toetsweek niet meer geschrapt kan worden, willen we jullie dringend aanraden om vooral de websites van de vervoerders in de gaten te houden. Bereid je goed voor op je reis en ga op tijd van huis weg. Het zou toch zonde zijn als je die laatste tentamens misloopt?