Studenten tijdens HOI Saxion Apeldoorn

Introductie Saxion-studenten Apeldoorn

Leestijd Minuten

De nieuwe Saxion-studenten maken woensdag 29 augustus tijdens de hogeschoolintroductie “HOI” kennis met hun hogeschool en de stad Apeldoorn.

Het programma start met een opening door wethouder Nathan Stukker van de Gemeente Apeldoorn en een lunch. In de middag gaan de studenten in groepen het centrum in om verschillende soorten opdrachten te doen en zo kennis te maken met de stad waar ze de komende jaren zullen studeren.

Na het middagprogramma is het tijd voor een barbecue met DJ bij het gebouw van Saxion aan de Spoorstraat. Later op de avond verplaatsen de studenten zich naar het centrum voor het eindfeest bij Teun.

Naar verwachting nemen er 150 eerstejaarsstudenten deel aan deze introductie.

Daarna hebben ze het weekend om bij te komen van alle inspanningen, want op maandag 3 september beginnen de eerste colleges.