June 05, 2019-20-0248-SaxionOndernemersAward-SaxionCVO-2Y3A4368-Shotmaniacs.jpg
Ondernemerschap

Dit zijn de winnaars van de Saxion Ondernemers Award 2019

Anouk Tanke is met haar bedrijf 'Sassive' de winnaar in de categorie START! en Karel Kloeze en Bas Dijkhuis zijn met 'Brand Your Merch B.V.' de winnaars in de categorie GESTART!.

Gisteren vond de tiende editie van de Saxion Ondernemers Award plaats. Na workshops, een business-bootcamp, een demo-day en een spannende finale zijn er onder de categorieën START! en GESTART! voor het eerst twee winnaars.

Brand Your Merch B.V.

Ondernemerschap & Retailmanagement-studenten Bas en Karel creëren met 'Brand Your Merch B.V.' merchandise en kledinglijnen voor populaire dj's, waaronder Blasterjaxx. Zij winnen een prijs t.w.v. €10.000.

Sassive

Bedrijfskunde-student Anouk richt zich op vrouwen. Met haar bedrijf 'Sassive' ontwikkelt ze onzichtbare lingerie (in zestien huidstinten) voor onder kleding. Zij wint een prijs t.w.v. €7.500.

Andere finalisten van de Saxion Ondernemersaward 2019 zijn Aniek Averesch met 'PreventiV', Nikola remic met 'Split Cookware', Jesse Grooteman met 'Woof', Jochem de Wilde met 'Cups 4 Clubs', Bram Riemersma met 'Sardine Winkel', Frens te Kiefte met 'Circovation' en Davey Groothedde en Sander Slaghekke met 'FixjePhone B.V.'.

Fotografie: Antoine - Shotmaniacs