tilburg_dsc0128.jpg

Studenten organiseren vrijdagmiddagborrel voor Voedselbank

Tom Wassink
Tom Wassink Leestijd Minuten

Studenten van de opleiding Ondernemerschap en Retailmanagement organiseren vrijdag een borrel bij 't Zusje in Deventer. Een deel van de omzet van deze borrel gaat naar de lokale Voedselbank.

De studenten hopen op deze manier zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de goededoelenorganisatie, die 25% van de omzet ontvangt. De borrel bij 't Zusje (Boreelplein 55) is voor iedereen toegankelijk en duurt van 13.00 uur tot 17.00 uur.

• Wat: vrijdagmiddagborrel
  • Waar: 't Zusje, Boreelplein 55 in Deventer
  • Wanneer: vrijdag 13 september van 13.00 - 17.00
  • Waarom: zoveel mogelijk geld inzamelen voor Voedselbank Deventer
  • Door wie: studenten van de opleiding Ondernemerschap en Retail Management
Tom Wassink

Met een journalistieke én een marketingachtergrond is Tom Wassink als online redacteur bij de Dienst Marketing en Communicatie altijd op zoek naar een verhaal. In zijn vrije tijd houdt hij zich, zowel binnen als buiten de lijnen, vooral bezig met sport en dan in het bijzonder met voetbal.