Tekening Marketing, Sales, bureau

School of Commerce & Entrepreneurship

Ligt jouw hart bij ondernemen en commercie? Kom dan naar de School of Commerce & Entrepreneurship. Ontwikkel je tot een ondernemende en innovatieve professional! Kies voor een van onze commerciële of economische opleidingen.

We leiden onze studenten op tot jonge, innovatieve professionals met een ondernemende en innoverende houding.

Events van deze academie

Voor bedrijven

Binnen de School of Commerce & Entrepreneurship (SCE) leiden we onze studenten op tot jonge, innovatieve professionals met een ondernemende en innoverende houding. En daarom hechten we veel waarde aan samenwerking met het bedrijfsleven.

Op zoek naar een talentvolle stagiair of afstudeerder? Onze studenten leveren een meerwaarde voor je bedrijf of organisatie en doen zelf waardevolle ervaring op. Leg je stage- of afstudeeropdracht voor aan onze medewerkers in Enschede of Deventer:

Stagebureau Enschede
Commerciele Economie (incl. Studieroute Online Marketing)

Afstudeerbureau Enschede
Commerciële Economie (incl. Studieroute Online Marketing)

Ondernemerschap & Retail Management

• Carola Struik: 088 – 019 3803

Stagebureau Deventer
Commerciele Economie (incl. Studieroutes Sportmarketing en Saxion Topsport Academy)

Afstudeerbureau Deventer
Commerciële economie (incl. Studieroutes Sportmarketing en Saxion Topsport Academy)

Ondernemerschap & Retail Management

Op zoek naar mogelijkheden om te groeien? Doe gerust een beroep op Saxion. We helpen graag bij:

• Maatwerk op het gebied van organisatieontwikkeling
  • Marktonderzoek
  • Coaching
  • Intervisie
  • Ontwikkelen van ondernemerschap
  • Ondersteuning bij exportvraagstukken

Benieuwd wat we voor jouw bedrijf of organisatie kunnen betekenen? Neem dan even contact met ons op:

We moedigen studenten aan om alles uit zichzelf te halen. Dat doen we ook samen met het Saxion Centrum voor Ondernemerschap. Zij helpen studenten bij het opzetten van hun bedrijf. Dat doen ze volgens de uitgangspunten van sociaal ondernemerschap. De nadruk ligt op ondernemen met plezier, aandacht én betekenis voor de maatschappelijke omgeving.

Binnen de School of Commerce & Entrepreneurship bieden we naast onze voltijd- en deeltijd bacheloropleidingen, ook trainingen en cursussen aan. Op het gebied van management, bedrijfskunde, marketing of ondernemerschap. Wil jij je verder ontwikkelen? Dat kan! We bieden diverse management- en/of bedrijfskundige ontwikkelingstrajecten aan. Laat je uitgebreid informeren over onze trainingen, leergangen, cursussen of post-hbo opleidingen. Met onze persoonlijke benadering willen wij je graag helpen bij het maken van de juiste keus.

Bekijk ons aanbod:

Voor vragen en meer informatie kun je contact met opnemen met:

Een afspraak maken voor een persoonlijk gesprek? Dat kan! Lees dan meer over Studieadvies op Maat. Of neem een kijkje tijdens de Open Avonden in Deventer en Enschede!

Studenten in overleg

... de dynamiek tussen ondernemerschap, innovatie en business is zichtbaar en voelbaar

Onderwijs

De opleidingen Ondernemerschap & Retailmanagement, Commerciële Economie en de studieroutes Sportmarketing en de Saxion Topsport Academy vallen allemaal onder één academie, waarbij de dynamiek tussen ondernemerschap, innovatie en business zichtbaar en voelbaar is. Co-creatie en het ontwikkelen van persoonlijke leiderschap voor iedere student vinden wij heel belangrijk.

Onderzoek

Onze lectoren, docent-onderzoekers en studenten voeren praktijkgericht onderzoek uit. Dat gebeurt binnen onze lectoraten en uiteraard in nauwe samenwerking opdrachtgevers.

Nieuws van deze academie

Meer weten? Neem gerust contact met ons op!

Front Office School of Commerce & Entrepreneurship
frontoffice.sce@saxion.nl