Dag van de Ondernemer

Ondernemers in het (herfst)zonnetje tijdens de Dag van de Ondernemer

Leestijd Minuten

Saxion Centrum voor Ondernemerschap verzorgde in samenwerking met Gemeente Enschede, MKB Twente en Rabobank een inspiratie- en kennisevent, speciaal om ondernemers in het zonnetje te zetten. Zo’n 150 (student)ondernemers uit de regio Oost-Nederland kwamen tijdens de Dag van de Ondernemer bij elkaar om te netwerken, inspiratie op te doen en workshops te volgen.

Verschillende docenten van Saxion verzorgden een aantal inhoudelijke workshops over o.a. creativiteit en netwerken. Er was ook aandacht voor de afsluiting van het project Multiply. In dit project worden studenten van Saxion gekoppeld aan een bedrijf uit Twente. De student gaat drie maanden aan de slag om een concreet uitvoerbaar businessplan te schrijven dat de ondernemer helpt de komende jaren mee te veranderen in de snel ontwikkelende markt.

>> Bekijk de foto's (gemaakt door Shotmaniacs)