Enschede - Stadscampus
Corporate

Saxion organiseert loopbaanevent voor alle medewerkers

Leestijd Minuten

Leren hoe LinkedIn werkt? Of wil je leren hoe je zakelijk kunt tekenen (je weet wel, die mooie storyboards na afloop van een event of vergadering)? Met alle ontwikkelingen op de arbeidsmarkt is je leven lang leren en breed inzetbaar blijven heel gewoon geworden. Saxion daagt jou als medewerker uit om steeds te blijven nadenken over je ontwikkeling en daarom vindt deze week voor de tweede keer het event Expeditie Loopbaan plaats.

“Het idee is 1,5 jaar geleden ontstaan. Om collega’s aan het denken te zetten over hun eigen werk of hun eigen welzijn, wilden we hen op een laagdrempelige manier aan de slag laten gaan met hun loopbaan en ontwikkeling, “ vertelt Saskia Zemann, loopbaanadviseur bij Saxion.

“Vorig jaar was Expeditie Loopbaan al een succes en dit jaar is het nog mooier geworden, omdat het echt een event vóór en dóór medewerkers is. Collega's geven verschillende gratis workshops, zoals ‘Laat LinkedIn voor je werken’ en ‘Zakelijk tekenen’, maar ook workshops die je aan het denken zetten, zoals ‘Mijn brein en ik’ en ‘Op expeditie naar Azië’.

Ben je geïnteresseerd in werken bij Saxion? Bekijk onze vacatures op werkenbijsaxion.nl.