Foto5.jpg
Studentenleven

Terugblik: Foodgala sv Promaître 2019

Leestijd Minuten

Chique geklede studenten en culinair hoogstaande gerechten: woensdagavond was het weer tijd voor het traditionele foodgala van studievereniging Promaître. En dat leverde mooie plaatjes op.

Het was alweer de negende editie van het Foodgala van de studievereniging voor Hotelmanagement-studenten, die actief is vanaf 2010. De leden konden genieten van tien overheerlijke gangen, verzorgd door restaurant De Kromme Dissel (één Michelinster) en elk geserveerd met een bijpassende wijn. En zo werden de smaakpapillen maximaal verwend in Apeldoorn.

Foto's: Toma Tudor