Solar Team Twente 2019

Check nu: aftermovie Solar Team Twente 2019

Leestijd Minuten

Samen met partners, oud-teamleden, familie en vrienden heeft Solar Team Twente editie 2019 herbeleefd en afgesloten met een vertoning van de aftermovie. Bekijk 'm hier!

Op naar editie 2021! Ben jij ook benieuwd wat het 9e team van Solar Team Twente allemaal gaat bereiken? Volg Solar Team Twente op Facebook en blijf op de hoogte van de komende events.

Are you the next world champion? Solliciteer bij Solar Team Twente!

Wil jij jezelf graag uitdagen en ben je geïnteresseerd in gave technologische ontwikkelingen? In september 2020 start een nieuwe groep studenten van hogeschool Saxion en Universiteit Twente aan hun avontuur als het 9e team van Solar Team Twente. Zij bouwen hun eigen auto op zonne-energie en gaan de uitdaging aan in de Australische outback tijdens de Bridgestone World Solar Challenge 2021.

Wil jij onderdeel uitmaken van dit team?

Solar Team Twente zoekt teamleden van Saxion in verschillende richtingen:
- Techniek (aerodynamica, structureel ontwerp, elektrotechniek, mechanica)
- Communicatie (marketing & communicatie, events, PR en content)
- Management (bedrijfskunde, planning, financiën, ondernemen, etc.)
Heb je interesse, maar weet je nog niet precies wat je wil? Solliciteer dan door middel van een open sollicitatie.

Informatiebijeenkomsten bij Saxion

Dinsdag 11 februari staat het Solar Team om 12.00 uur bij Saxion in Enschede, in de OTSWO Wolvecamp 3. Ook donderdag 5 maart om 12.00 uur staat het Solar Team hier. Onder het genot van een broodje kroket vertellen de huidige leden je alles!

Solliciteren

Wil je meedoen met editie 2021? Solliciteer voor 16 maart door je CV en een motivatiebrief (Nederlands of Engels) te sturen naar apply@solarteam.nl of ga naar solarteam.nl/apply.