Studententeam werkt aan mogelijkheid 'in-car-delivery'
Studentenleven

Studententeam werkt aan mogelijkheid 'in-car-delivery'

Pakketjes worden vaak overdag bezorgd, maar juist dan ben je bijvoorbeeld op school of op je werk. Je mist de bezorger en de bezorger komt óf de dag erna langs (en dan ben je er ook niet), óf je pakketje gaat naar een ophaalpunt. In beide gevallen is 't ongunstig voor zowel jou, de pakkettendienst en het milieu. Studenten van Saxion en de Universiteit Twente kwamen met een oplossing: pakketbezorging in de auto.

De studenten hebben samen met 2DEAL en ingenieursbureau No Nonsense Technical Solutions (NNTS) gewerkt aan het 'in-car-delivery' concept. En met succes: het concept is uitgerold tot een werkend product.

Lees verder op Frankwatching.nl

Nadi

Nadi Egbers - Zoetebier

Hi! Ik ben Nadi, leuk je te ontmoeten. Ik werk als verhalenmaker bij Saxion. Daarnaast ben ik gek op familie, astrologie, reizen, verhalen en nieuwe kennis. Koffie/contact? Leuk! Dat kan via nieuws@saxion.nl of LinkedIn.