Saxion_72305.jpg

De eerste editie van GreenFM!

Donderdag 21 april vond de eerste editie van #GreenFM plaats. Deze bijeenkomst werd georganiseerd door FMN Community Oost-Nederland, in samenwerking met docenten en studenten van de opleiding FM van Hogeschool Saxion.

Na de keynote opening door de opleidingsmanager van de opleiding volgden er presentaties van Ahrend, Planon en Asito. Vervolgens konden de ruim 60 deelnemers workshops bijwonen die verzorgd werden door Ahrend, Donker Groep, MAAS International BV, Planon en Saxion.

Gedurende het event stond #duurzaamheid binnen Facility Management (in het bijzonder de facilitaire services) centraal. Zo werd er gesproken over huisvesting, FMIS, circulariteit, koffievoorziening, afvalverwerking en groenbeheer. Het event werd afgesloten met een netwerkborrel waar nagepraat werd over het thema en duurzame relaties werden opgebouwd. Wij kijken nu al uit naar een volgende editie...