sportcentrum Apeldoorn

Studenten Sportmarketing aan de slag in Omnisport topsportcentrum

Leestijd Minuten

Vanaf het studiejaar 2022-2023 gaat het onderwijs voor Sportmarketing van start met goed nieuws! De studenten gaan namelijk werken in een inspirerende omgeving waar zij geacht worden praktijkvraagstukken op te lossen voor grote (sport)organisaties, namelijk het Omnisport topsportcentrum in Apeldoorn.

In dit topsportcentrum werken baanwielrenners, volleyballers en andere sporters hun trainingen en wedstrijden af. Het centrum ademt topsport. Hier ontstaan praktijkvraagstukken waar toonaangevende opdrachtgevers tegen aan lopen. De studenten moeten deze vraagstukken van unieke oplossingsrichtingen voorzien: bijvoorbeeld op het gebied van sponsoring, fan engagement, maatschappelijke problematiek of het verenigingsleven. Met deze unieke locatie en samenwerking stimuleert de opleiding Sportmarketing de studenten nóg meer creatief, nieuwsgierig en onderzoekend te worden.

Foto: Omnisport Apeldoorn