letsgo.jpg

Kennismakingsspellen voor studentbinding

De zomervakantie staat voor de deur! Voordat je de draaideuren van Saxion uitloopt willen we je vragen nog even stil te staan bij een onderwerp dat juist afgelopen jaren erg belangrijk is gebleken, namelijk: de binding van studenten met elkaar en met de opleiding. Bij de start van het nieuwe schooljaar kun jij als docent een belangrijke rol spelen in het stimuleren van studentbinding. Studentbinding start namelijk al bij de kennismaking met elkaar en met de opleiding (Van der Meer, Van Oijen, Venema, & Oosterwijk, 2021).

Heb jij al nagedacht over een kennismakingsactiviteit bij de start van het nieuwe schooljaar? Kun jij hier wel wat inspiratie voor gebruiken? Open dan deze poster met leuke, verbindende kennismakingsspellen.

Milou Morren Saxion 22534.jpg

Milou Moren

TLC - Onderwijskundig Adviseur - AGZ en AMM - Expertise: Docentprofessionalisering